Tuesday 22 April 2014

Crush Of The Day : Shukri Yahaya

First aku nampak dia berlakon dalam cerita Menjinak Ombak. Aku memula tu tak ada pun macam suka ke apa. Biasa je. tapi masa dah episode yang dia dah jatuh cinta kat perempuan yang dia culik tu aku rasa macam, 'eh, apesal muka dia ni macam Bruno Mars!' okay, well, Bruno Mars is my all time crush. hiks.
Lepas dari cerita tu, aku pun cuba lah usha usha Instagram dia, twitter dia. hiks.

Sekali boleh pulak cerita Jika Itu Tadirku dia berlakon. Fuh! eksaited betul aku ikut cerita tu. Padahal cerita tu tak ada la macam menarik sangat pun. Hanya kerana nak tengok Shukri Yahaya. Dia macam softspoken giler babs! Dia pekik ke, marah ke, tetap nampak kelemah lembutan dia tu.

GF dia, Tya Adnan punya lah cantik! Aku suspek Shukri Yahaya dgn gf dia ni memang paling sweet lah! Kombinasi yang hebat gitu. Harap sampai ke jinjang pelamin, Amin! :)


No comments:

Post a Comment