Tuesday 4 February 2014

Aku, Mid Valley dan Office Baru

So, ini lah hopis baru hakak. Tak ada lah hebat mana. Setakat dekat dengan Mid Valley je. Borreeeennnnggggg~

Pintu Masuk 
Tempat receptionist. Tu bukan receptionist yer. Harap maklum. 
Ni bilik aku. Masih bersepah!
Contact Centre

Jamban
Sementara ni aku duduk dalam bilik interview ni. Sebab bilik aku masih dipenuhi dengan kekotak yang masih belum dipunggah, serta aircond-nya, liking. Mengong. Nak marah rasa. Jadi lantok lah, aku buat jer bilik ni jadi macam bilik aku! Kih kih kih.

Bilik Interview yang dijadikan bilik aku sementara waktu.
hihi.
Disebabkan opis baru di Mid Valley, maka aku kena naik dua transportation sehari. LRT dan Bus. Mula mula aku naik kereta ke Jelatek Station. Kemudian aku turun di Univerisity dan kendiannye lagi, aku bus ke Mid Valley. Nasib tak penat nunggu sangat. Cuma balik jer. dari Mid Valley aku kena naik shuttle bus ke Bangsar LRT ataupun, U85 ke University LRT. Balik tu kena tunggu sikit. tak ada lah lama buat masa ni. Belum kena time time bus memang tak datang punya part. kang dah kena sekali menangis tak berlagu! hiks.

Kaki ku malam tadi.
Semalam boss suruh aku pergi beli barang opis. Barang opis itu termasuklah, penyapu, penyodok, bakul sampah, baldi, sabun sabun, toilet paper, kain buruk. Dan lain-lain. Dan....ya. AKU SEORANG yang angkut benda tu semua! -_-" Kaki aku memang sedia bengkak, terus jadi makin bengkak! Gila wa cakap luuu!

Dah lah aku kena buat benda yang luar bidang aku, pastu kena jadi kuli macam ni. Penat nye. 2 bulan jer lah....... Lepas tu aku berambossssss!

 Yang penting, besok check up. Masuk setengah hari. Jumaat macam nak ponteng. Tapi tengok lah macam mana. dan Sabtu, SCAN 4D lagiiii! Tazabanyurrr! Harap anak mummy tak shy shy cat lagi!



Like a bawsseee


No comments:

Post a Comment