Monday 11 May 2015

Muka dia ada dua.

Maaf lah tapi kan, tak ke kau rasa hina dan jijik gila orang yang depan kau suci belakang kau ya ampun, level ahmad meslan pegi dia.

aku rasa hidup aku kurang tenteram sekrang ni pasal aku terjebak dengan seorang hamba Tuhan yang sangat menjengkelkan. 25 tahun aku hidup, tak pernah aku berhadapan dengan situasi ni. Mungkin Tuhan nak ajar aku. Atau mungkin Tuhan nak beri aku kekuatan.

Macam mana nak tahu orang tu bermuka muka?

1. Kau percaya apa dia cakap pasal orang lain.
2. Hari hari kau dengar dia cakap pasal orang lain.
3. Semua keburukan orang lain semua dia tahu.
4. Dia rasa insecure dengan orang lain seolah orang tu nak rampas sesuatu dari dia.
5. Cerita dia berulang dan setiap kali dia ulang ada tambahan atau ada pertukaran cerita di situ.
6. Bodoh macam poslaju dan ahmad meslan.

Hati hati okay kalau terjumpa orang macam ni. Aku nasihatkan engkorang jangan lah rapat dengan orang macam ni. Jangan cerita benda personal LANGSUNG kat dia. JANGAN! Dengor aku nasihat ke engkorang ni. Karang dah terkena jangan cakap aku tak nasihat eh. Kah.


No comments:

Post a Comment