Tuesday 18 October 2016

Mungkin jika aku sendiri, aku lebih mengerti.

Mungkin jika aku pergi, engkau akan memahami.


Psst, kau buat apa? aku? entah aku tak tahu. Aku tak mahu berfikir. aku tak ingin berdikir. apa yang aku fikirkan? entah. kosong. aku kosong.

tak ada apa yang pelik bila kau merasakan kekosongan yang teramat ni. segalanya kerna apa yang aku hadapi selama ini. aku jadi manusia penuh benci. aku benci semua manusia yang lainnya. aku mahu bunuh semuanya.

kita manusia tak patut diberi akal dikiran oleh tuhan. kita tak gunakan ia sebaiknya. yang patut diberikan akal itu binatang! mereka berzikir setiap detik atas nama tuhan.

kita manusia perlu mati! kita patut mati/. aku menulis ini tanpa melihat papan kekunci. orang bulang kita perlu tahu apa isi hati kita. disebabkan aku keliru aku putuskan untuk menulis tanpa melihat papan kekunci. mungkin akan ada kesilapan ejaan tapi fuck off! aku pedulik apa!

No comments:

Post a Comment