Monday 11 November 2013

Bengkak Kaki.

Hi, lama pulak rasanya aku tak update blog ni.

Alhamdulillah, minggu ni minggu ke 15 aku hamil.

Sebenarnya aku boring gila duk ofis ni. HR aku cuti panjang kemain pula. dah, aku sorang je kat dalam ofis ni. ngantok rasanya tapi tak boleh nak lelap mata. tak tahu kena. adakah ini cinta? ni sambil tulis ni pun aku sempat nguap 2 kali ni. mata berair je.

Tadi pagi aku ke PJ. ke tempat client aku, Samsung. sebenarnya aku kena pergi semalam. disebabkan semalam pagi hujan turun dengan lebat dan indahnya, aku tak jadi pergi. tunda ke petang semalam. tapi petang semalam rasa malas pulak. tak ada mood tiba tiba disebabkan benda remeh. tapi efek emosi aku juga tu. nak dijadikan cerita, aku pun pergi lah pagi tadi. dah setel kerja aku kat sana, dalam pukul 10 macam tu aku keluar dari Samsung tu, aku nak balik ke ofis KL. dari Samsung tu aku kena naik bus, tahan tepi higway. lepas tu aku kena turun dekat tren Asia Jaya dan teruskan perjalanan ke KLCC.

Sampai KLCC, aku pun berjalan lah merentasi KLCC dan ke Convention Center dan terus ke Jalan Pinang. Opis aku kat Jalan Pinang. aku rasa dari tren KLCC ke opis aku amek masa 15 ke 20 minit juga kalau aku jalan lambat lambat. tak, pada aku memang jauh dan memenatkan. lepas tu, aku sampai ofis terus on laptop, terus aku keluarkan bekpes aku iaitu popiah otak otak dan cucur badak. aku patutnya amek sarapan dalam pukul 9. disebabkan aku kat PJ tadi, aku terpaksa makan bekpes aku pukul 11 suku. belum habis lagi bekpes, mulut penuh makanan, boss call. suruh antor kan doc dia. Dia tunggu kat MAYBANK KLCC. laptop aku pun email tak sempat masuk lagi.

Aku ada lah cakap aku baru sampai opis tapi dia buat bodoh jer. nak taknak, jalan lah aku ke KLCC balik. ya ampun, penatnya, Tuhan je yang tahu! sampai je opis aku rasa kaki aku sakit, skali kaki bengkak daaaa.
da serupa dengan hasben punya kaki masa dia kena gout. kah!

Jadi pengajarannya, cakap dekat boss, datang sini boleh tak? aku baru nak duduk makan ni. haa gittew.

Sekarang aku nak fikir caner aku nak balik?



Superwoman--

No comments:

Post a Comment