Saturday 9 April 2016

2016?

Jadi, basically, 4th April 2016, aku re-join GNC. Selepas tinggalkan GNC selama tiga bulan. Aku semacam tak ada hati nak kerja office. Aku jadi bosan dan malas.

Bezanya kerja aku di GNC dan kerja aku di kantor, di GNC kita belajar untuk kawal customer kita. Di kantor pula, kita dikawal oleh orang atas kita. Itu beza dia. Jadi aku fikir mungkin hati aku dah terlalu keras untuk dikawal.

Dan aku rasa, aku happy selama aku kerja GNC. Yang tak happynya adalah bila -- sale serupa syaiton dan weekend ada aktiviti menarik dan aku kena kerja. Selebihnya aku happy. I'm at ease. I feel peace.

So yeah, dipan. Welcone back to GNC! Aku nak kerja sampai naik pangkat kali ni. I give myself 4 years maximum. Dan oh, simpan duit kahwin selama 4 tahun tu. Umur aku 30 okay masa tu. Celaka nya rasa.

Kbai.



No comments:

Post a Comment