Sunday 13 December 2015

Hujung Minggu

Weekend went very well! Even nampak macam biasa biasa but i tell ya, it wasn't. I got to see my friends, and my love. We talked, we laughed, we drink (but not drunk). Yea, I couldn't ask for more.

Pada aku, spend time dengan my loved ones tu yang paling important. Entah. Yes. Sometimes I need my time alone tapi bila aku fikir fikir balik, in a week, you have like 5 to 6 days yang kau sorang sorang. So, why not the other remaining days tu kau spend untuk kawan kawan. Just to have some fun.

Sebelum ni orang kata aku anti-social (in real life) and ada yang tanya aku "kau introvert ke?" Err nope. I'm not.

Aku bersosial tapi with my few friends dan dgn orang yang aku sayang. Aku jenis nya susah nak rapat dengan orang. Dan kalau aku rapat dengan orang tu, maka dengan orang tu saja lah yang aku selalu keluar. Yang kawan 'biasa-biasa' tu semua, aku akan jumpa dorang kalau ada event ke apa. Fasa untuk aku rapatkan diri dengan seseorang tu lama kot. Sbb aku senang rasa awkward. But once kau dah ngam, game over ah. Hahaha.

So yeah, malam ni keluar lagi. Besok kan cuti? Have fun ah apa lagi!

Eh sat, aku hari tu terbukak blog lama aku. Aku baca balik post dari 2008. Fuh! Lain benor cara penulisan aku. Aku lebih matang dan lebih serius sekarang. Dah takde unsur unsur kelakor dalam penulisan aku. Aku fikir fikir balik, adakah ini yang dinamakan cinta? Kbai.

No comments:

Post a Comment