Tuesday 29 December 2015

Janda boek

Bila sebut perkataan janda mesti orang akan terfikir perempuan berambut sanggul letak bunga besor, kebaya merah ketat, jalan bawak payung. Dan bila orang sebut janda mesti orang akan fikir benda benda negatif.

Misalnya --
1) Tak pandai jaga suami
2) Dah menjanda suka kacau laki orang
3) Gatal dan kemahuan seks yang berlebihan
4) Sentiasa bernafsu kalau nampak suami orang.

Satu je perkataan yang layak untuk individu bermentaliti begini -- pukimak.

Aku janda ni. Aku janda. Dan aku memang akan terasa bila orang cakap yang bukan-bukan pasal janda. Sebab aku tahu aku bukan! Dan banyak janda-janda yang lain BUKAN macam yang diatas tu. Diulangi, BUKAN.

Dan FYI, yang kacau mantan laki aku tu ANAK DARA (dara tak dara tu lantok ke dia. Tapi dia muda dan single). Jadi, mana nya engkorang dapat idea yang janda kacau laki orang ni? MANA? Eh babi lah, panas pula hati aku.

Haa, ini lah orang kita, suka sangat create satu benda tak masuk akal. Bodoh macam meslan. Dan orang kita ni jenih bodoh tepu main ikuttttt je apa yang orang dulu dulu 'create'. Palotok lah.

SILA AMBIL PERHATIAN, BEING A JANDA IS NOT A CRIME!

Hail to all the janda yang tak suka laki orang! Kami ada taste lah. Agak agak lah. Kepada bini bini diluar sana, engkorang relek, kami takkan kacau laki engkorang sebab laki kami pun kena kacau. Kahkahkah. Kami tahu perasaan anda semua. HAIL JANDA!


1 comment: